بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

نقش رساله دکتری در اپلای و تاثیر موضوع رساله دکتری در اپلای
فروردین 17, 1400

نقش رساله دکتری در اپلای و تاثیر موضوع رساله دکتری در اپلای

نقش رساله دکتری در اپلای

نقش رساله دکتری در اپلای از آنجایی برای دانشجویان پر رنگ می شود که دغدغه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشند. استفاده از بورسیه تحصیلی از طریق مقاله، یکی از هدف هایی است که دانشجویان دنبال می کنند. وقتی صحبت از اپلای برای مقاطع تحصیلی بالاتر می شود سوالات مهم و زیادی ذهن شما را درگیر خواهد کرد. از طرفی سردرگمی که بین دانشجویان وجود دارد این است که نمی دانند کدام فعالیت امتیاز بالاتری برای دریافت بورسیه در خارج از کشور را دارد. در حالیکه مبرهن است که تاثیر نوشتن مقاله در اپلای زیاد است. همچنین معدل و نمره زبان نیز اهمیت دارند. در اینجا به سوالات زیر پاسخ می دهیم: مقش رساله دکتری در اپلای؟ تاثیر چه مقالاتی در اپلای بیشتر است؟ شرایط اپلای چیست؟ تاثیر موضوع رساله در اپلای؟

در نهایت اگر سوالی دارید که ما به آن نپرداختیم، با ارتباط با واحد پشتیبانی با ما در میان بگذارید.

نقش رساله دکتری در اپلای

در مقاطع ارشد و مخصوصا دکتری به این دلیل که بیشتر بورسیه های تحصیلی به فعالیت های تحقیقاتی تعلق می گیرد، دانشجوی متقاضی باید در زمینه تخصصی خود، تحقیقاتی انجام داده باشد. نوشتن مقاله یا رساله، انجام کارهای تحقیقاتی، آزمایشات مختلف شانس شما را برای قبولی در دانشگاه های معتبر خارج از کشور بالا می برد.  از این رو نوشتن رساله برای اپلای تاثیر زیادی دارد. برای گرفتن اپلای، داشتن یا نداشتن مقاله مورد بحث نیست. بلکه تعداد و کیفیت آن ها را باید بسنجید. هر چه تعداد مقاله بیشتری به چاپ رسانده باشید، شانس پذیرش بالاتری خواهید داشت اما تعداد مقاله، نباید حواس شما را از کیفیت آن ها پرت کند. بنابراین به جای داشتن انبوهی از مقالات با کیفیت پایین، به تعداد کمتری با کیفیت بهینه فکر کنید. سعی کنید تعداد کمتری مقاله را در مجلات با ایمپکت فاکتور بالا منتشر کنید.  در این صورت کیفیت مقاله و ژورنالی که مقاله را منتشر کرده، شانس شما را برای پذیرش در دانشگاه های معتبر بالا خواد برد.

مشاهده
انجام پایان نامه دکترا مکانیک | انجام پایان نامه دکتری مکانیک | انجام رساله دکتری دکترا مکانیک

داشتن رزومه قوی و سوابق تحصیلی درخشان نیز در اپلای بی تاثیر نیست. فاکتورهای مختلفی در رزومه محکم تاثیر دارند از جمله:  دانشگاهی که در مقطع قبلی در آن تحصیل می کردید، نمره آزمون آیلتس، معدل دوره قبلی، فعالیت های علمی و پژوهشی، سمینار و دورهمی های علمی که دانشجو حضور داشته است، استاد راهنمای پایان نامه و از همه مهم تر تعداد مقالات چاپ شده و کیفیت ژورنال های پذیرش شده. گاهی ممکن است از فارغ التحصیلی دانشجو مدت زیادی گذشته باشد و نتواند در سوابق تحصیلی خود اثری بگذارید، بنابراین چاپ مقاله برای او امتیاز بزرگی محسوب می شود. در این صورت نقش رساله در اپلای بسیار پر رنگ است. پس تا می توانید مقالات قوی بنویسید و با کمک و راهنمایی از متخصصان و افراد آگاه در ژورنال های معتبر آن ها را به چاپ برسانید. شما می توانید با هزینه ای پایین مقاله های زیادی بنویسید و در مجلات معتبر منتشر کنید. اگر قصد شما برای اپلای جدی است، با مشاوره رایگان از کارشناسان ما در موسسه مدیک تز اولین قدم را در این راه بردارید.

نقش رساله دکتری در اپلای

تاثیر چه مقالاتی در اپلای بیشتر است؟

نوشتن مقاله برای اپلای اولین مرحله از کار است. در مرحله بعدی به چاپ مقاله بپردازید. برای اپلای، چاپ مقاله نیز اهمیت دارد. در باره تاثیر مقالات در اپلای باید بدانید که هر چقدر ایمپکت فکتور ژورنال بالاتر باشد، اعتبار مقاله شما برای اپلای بیشتر است. پس سعی کنید حتی تعداد کمی مقاله چاپ کنید اما در ژورنال های معتبر منتشر کنید تا موفق به اپلای شوید. همینطور نقش مقالات isi در اپلای، از مقالات علمی پژوهشی بالاتر است.

مشاهده
انجام پایان نامه پرستاری و انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری

شرایط اپلای چیست؟

چاپ رساله دکتری در مجلات معتبر امتیاز بالایی در اپلای دارد. اما در کنار نوشتن رساله برای اپلای، باید شرایط دیگری را نیز داشته باشید.

باید نمره زبان شما در آزمون معتبر از نمره قابل قبول الاتر باشد.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر و مرتبط با رشته تحصیلی.

اخذ معرفی نامه از دو استاد تمام دانشکده تحصیلی خود.

یافتن موقعیت های بورسیه تحصیلی.

ارسال درخواست برای بورسیه و حضور در جلسه مصاحبه.

نقش رساله دکتری در اپلای

تاثیر موضوع رساله دکتری در اپلای

برای پذیرش اپلای بهتر است موضوع رساله تان در راستای فعالیت های علمی گذشته تان باشد. از این طریق استاد مورد نظر متوجه می شود که شما بر موضوع تحقیقاتی اشراف دارید. بنابراین موضوع پروژه در اپلای موثر است. در کل برای استفاده از تاثیر موضوع رساله در اپلای بهتر است دانشگاه مورد نظرتان را بررسی کنید، متوجه شوید اولویت های پژوهشی و تحقیقاتی آن ها و اساتید رشته تحصیلی شما چیست. البته منظور ما نادیده گرفتن علاقه تان نیست. توصیه می کنیم حد وسطی از علایق خود و ترجیحات دانشگاه مقصد را در نظر بگیرید. هم چنین استفاده از موضوعات داغ روز و  زمینه های جدید تحقیقات نیز شانس پذیرش شما را بالا خواهند برد.

مشاهده
رشته آمار مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله آمار در مقطع ارشد و دکتری

اگر می خواهید با تکیه بر تاثیر مقاله در اپلای، برای اپلای اقدام کنید، توصیه می کنیم زمان زیادی را برای نگارش مقاله بگذارید. بورسیه در مقاطع کارشناسی ارشد با استفاده از مقالات آسان تر است.برای نوشتن مقاله برای اپلای از روی زمینه های تاکیدی دانشگاه های خارجی تمرکز کنید تا کمک بیشتری به پذیرش شما در دانشگاه هدف تان باشد.

نتیجه گیری

برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند، بهتر است پاسخ این سوالات را بدانند و با برنامه ریزی درست و دقیق، شانس پذیرش خود را در اپلای بالا ببرند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که پاسخ درست تر این سوالات به مقطع تحصیلی شما، دانشگاه مقصدتان برای اپلای و رشته تحصیلی تان بر می گردد. پاسخ این سوالات برای همه دانشجویان در هر رشته و هر مقطعی صدق نمی کند. اما برای اپلای اصول و شرایطی وجود دارد که برای همه دانشجویان، یکسان است. برای اطلاع از رشته هایی که بورسیه تحصیلی دارند از وب سایت دانشگاه مقصد اقدام کنید.

 

 

 

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

اشتراک گذاری در ::

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!