بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

مقاله مروری چیست ؟ | همه چیز درباره یک مقاله مروری
تیر 27, 1400

مقاله مروری چیست ؟ | همه چیز درباره یک مقاله مروری

مقاله مروری چیست ؟ | همه چیز درباره یک مقاله مروری

مقاله مروری چیست ؟ | همه چیز درباره یک مقاله مروری :

مقاله مروری ، که همچنین مروری بر ادبیات نیز خوانده می شود ، بررسی تحقیقاتی است که قبلاً در مورد یک موضوع منتشر شده است. این باید مروری بر تفکر فعلی در مورد موضوع داشته باشد و بر خلاف یک مقاله تحقیقاتی اصلی ، نتایج آزمایشی جدیدی ارائه نخواهد داد.

هدف از بررسی ادبیات ارائه ارزیابی حیاتی از داده های موجود از مطالعات موجود است. مقالات مروری می توانند زمینه های تحقیقاتی بالقوه را برای کاوش بعدی شناسایی کنند و گاهی اوقات از داده های موجود نتیجه گیری جدیدی می کنند.

مقالات را مرور کنید:

یک بنیاد جامع درباره یک موضوع ارائه دهید
وضعیت دانش فعلی را توضیح دهید
خلا موجود در مطالعات موجود را برای تحقیقات بالقوه آینده شناسایی کنید
روش های اصلی و روش های تحقیق را برجسته کنید.

چرا مقاله نقد بنویسید؟
اگر مدتی است که روی موضوعی کار می کنید ، نوشتن یک مقاله مرور به شما این امکان را می دهد تا آنچه را که آموخته اید به اشتراک بگذارید.

مقالات مرور می تواند برای سایر محققان بسیار مفید باشد ، آنها را با ادبیات اصلی موجود آشنا می کند و خلاصه وضعیت فعلی این رشته را می دهد.

مشاهده
انجام پایان نامه بهداشت دهان ارشد و دکترا در سایت پایان نامه پزشکی

روند انجام یک بررسی ادبیات و نوشتن یک مقاله مروری نیز می تواند راهی عالی برای کمک به شما در سرعت بخشیدن به موضوعی باشد که چندان با آن آشنا نیستید.

چگونه مقاله مرور می نویسید؟
در اینجا هشت نکته اصلی وجود دارد که باید هنگام نوشتن یک مقاله مروری در نظر بگیرید:

۱٫ اهداف و دامنه مجله را بررسی کنید
اطمینان حاصل کنید که اهداف و دامنه مجله ای را که در حال ارسال آن هستید ، خوانده اید و آنها را از نزدیک دنبال می کنید. ژورنال های مختلف انواع مختلفی از مقالات را می پذیرند و همه مقالات را نمی پذیرند ، بنابراین مهم است که قبل از شروع به نوشتن این مقاله را بررسی کنید.

۲٫ دامنه خود را مشخص کنید
دامنه مقاله مرور خود و سوال تحقیقاتی را که به آن پاسخ خواهید داد ، مشخص کنید و مطمئن شوید که مقاله شما چیز جدیدی در این زمینه دارد.

همانطور که انگوس کراک نویسنده برنده جایزه به ما گفت ، شما همچنین باید “دامنه بررسی خود را طوری تعریف کنید که قابل کنترل باشد ، خیلی بزرگ یا کوچک نباشد. اگر این زمینه به خوبی تأسیس شود ، ممکن است لازم باشد که بر پیشرفت های اخیر تمرکز کنیم. ”

مشاهده
سیگما آلدریچ | سیگما الدریچ | نمایندگی سیگما آلدریچ | نمایندگی سیگما الدریچ

۳٫ یافتن منابع برای ارزیابی
هنگام یافتن منابعی برای ارزیابی ، آنگوس کراک می گوید بسیار مهم است که “از چندین موتور جستجو / پایگاه داده استفاده کنید تا هیچ یک از موارد مهم را از دست ندهید.”

برای یافتن مطالعاتی برای مرور منظم در علوم پزشکی ، توصیه های NCBI را بخوانید.

۴٫ نوشتن عنوان ، چکیده و کلمات کلیدی خود
وقت خود را صرف نوشتن یک عنوان ، چکیده و کلمات کلیدی موثر کنید. این امر به شما کمک می کند تا مقاله شما به صورت آنلاین بیشتر شود ، و اطمینان حاصل کنید که خوانندگان مناسب تحقیقات شما را پیدا می کنند. عنوان و چکیده مقاله شما باید واضح ، مختصر ، دقیق و آموزنده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد درست کردن این موارد ، راهنمای نوشتن چکیده و عنوان خوب و راهنمای محقق ما برای بهینه سازی موتور جستجو را بخوانید.

۵٫ موضوع را معرفی کنید
با یک نمای کلی از موضوع شروع کنید و با توضیح اینکه چرا بررسی موضوع لازم است ، زمینه ای را بیان کنید. برای اطلاع از مقدمه خود ، تحقیق را جمع آوری کنید و آن را به اندازه کافی گسترده کنید تا بتوانید مخاطبان زیادی از افراد غیر متخصص را در بر بگیرید. این به حداکثر رساندن ارتباط و تأثیر بیشتر آن کمک می کند.

مشاهده
انجام رساله دکتری مدیریت سازمانی و چالش های انتخاب موضوع

معرفی خود را خیلی طولانی نکنید. بازبینی را به بخشهایی با طول مناسب تقسیم کنید تا به راحتی بتوان نقاط اصلی را شناسایی کرد.

۶٫ بحث انتقادی را وارد کنید
مطمئن شوید که شما یک بحث انتقادی را ارائه می دهید ، نه فقط یک خلاصه توصیفی از موضوع. اگر تحقیقات متناقضی در حوزه تمرکز شما وجود دارد ، حتما عنصری از بحث را وارد کنید و هر دو طرف بحث را مطرح کنید. همچنین می توانید از مقاله مروری خود برای حل تعارض بین مطالعات متناقض استفاده کنید.

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!