بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

تغییر عنوان پایان نامه ارشد | تغییر استاد راهنما و مشاور فقط در موارد خاص
فروردین 17, 1400

تغییر عنوان پایان نامه ارشد | تغییر استاد راهنما و مشاور فقط در موارد خاص

تغییر عنوان پایان نامه ارشد

تغییر عنوان پایان نامه ارشد : اگر شما نیز جز آن دسته از دانشجویانی هستید که بعد از تایید موضوع پایان‌نامه و شروع تحقیقات از انتخاب موضوع خود پشیمان شده اید در این مطلب همراه ما باشید تا شیوه های کاربردی تغییر عنوان پایان نامه ارشد را برای شما عزیزان بیان کنیم. آیا امکان تغییر جزئی یا کلی عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد پس از تصویب پروپوزال وجود داره؟ اگر بله، تا چه حدی و در چه محدوده زمانی (قبل/بعد از دفاع)؟ این سوالی است که برای اغلب دانشجویانی که از انتخاب موضوع خود پشیمان شده اند پیش می آید و آنها بعد از تصویب پروپوزال و شروع تحقیقات متوجه می شوند که قادر به انجام تحقیقات در این موضوع به خصوص نیستند و دامنه اطلاعلاتی وسیعی در این زمینه پیدا نمی کنند از این رو دچار تنش و استرس می شوند و می خواهند هرچه سریع تر تا فرصت را از دست نداده اند یک موضوع جدید تر برای پایاننامه خود انتخاب کنند. اما متاسفانه تغییر عنوان پایان نامه ارشد به این راحتی نیست و بستگی به قوانین دانشگاه دارد. دانشگاه ها در خصوص تدوین و قوانین نگارشی پایان نامه احکام به خصوصی دارند که دانشجو می بایست با استناد به شیوه های منبع نویسی دانشگاه خود نگارش پروپوزال و پایان نامه را انجام دهد.

بعد از تصویب پروپوزال چنانچه تمایل به اعمال تغییرات جزئی و یا کلی داشته باشید باید شرایط زیر را در نظر بگیرید:

تصویب پروپوزال

مراحل تصویب پرپوزال به شرح زیر است:

الف ( تصویب در کمیته تخصصی گروه مربوطه ) تصویب اولیه

ب ( تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ) تصویب نهایی

شورای پژوهشی دانشکده ، شورایی است که در خصوص تصویب نهایی پرپوزال هـا و درخواستهای دانشجویان هر هفته برگزار می گردد. بدیــهی است موضوع پرپوزال پس از تایید شورای پژوهشی دانشکده قطعیت یافته و قابل تغییر نیست.

مشاهده
قیمت پروپوزال و پایان نامه اپیدمیولوژی ارشد و دکتری در سال 1403

موارد خاص و تغییرات احتمالی:

در مرحله پس از تصویب موضوع در شورای پژوهشی دانشکده و قبل از اخذ کد شناسایی و برگزاری جلسه دفاع، چنانچه الزم باشد تغییراتی در عنوان پایان نامه یا اساتید راهنما و مشاور صورت پذیرد می بایست بصورت زیر اعمال شود:

تغییرات جزئی:

چنانچـه تغـییرات جزئی در عنوان پایان نامه مد نظـر باشد، الزم است مراتب طـی فرم مربوطه که به تایید استاد راهنما و مدیر گروه رسیده باشد اعالم و تغییرات در عنوان پرپوزال دانشجو منظور شود. تایید نهایی با شورای پژوهشی دانشکده می باشد.

تغییرات کلی :

چنانچه موضـوع پایان نامه بطـور اساسـی تغییر نماید، الزم است پرپوزال جـدید تنظیـم و پس از تاییـد در گـروه تخصصـی، علت تغییر عنوان نیز در فرم مربوطه اعالم شود در اینصورت اگر تغییری در وضعیت اساتید راهنما و مشاور ایجاد نشود، فقط ابلاغیه جدید برای دانشجو صادر خواهد شد تایید نهایی با شورای پژوهشی دانشکده می باشد.

تغییر عنوان پایان نامه ارشد

تغییر استاد راهنما و مشاور فقط در موارد خاص

با توجه به اینکه فرآیند صدور حکم برای استاد راهنما در پایان نامه های کارشناسی ارشد از مراحل متعددی عبور می کند و پس از صدور حکم، فرد مذکور به عنــوان هــدایت کننده پایان نامه از نظر دانشگاه شنــاخته می شود ، امکان واگذاری این مسئـــولیت به افراد دیگر اساسا” امــکان پذیــر نیست و در شرایط خــاص می بایست این جا بجایی با ارائه دالیل روشن و قابل دفاع به تایید شورای پژوهشی دانشکده برسد. لذا چنانچـه لازم باشد اساتید راهـنما یا مشاور تغییر نمایند چه در صورت تغییر عنوان پایان نامه و چه در صورت عدم تغییر آن می بایست انصراف کتبـی استاد راهنما یا مشـاور به تاییـد گروه رسیده و موافقت استاد راهنما یا مشاور جدید طـی فرم مربوطه از طـرف گروه اعالم، تا نسبت به صدور احکام جدید اقدام شود. در صورتیکه به علت عدم دسترسی به استاد راهنمـا یا مشاور به عـلت مسافرت طولانی یا فرصت مطالعـاتی یا فـوت و … امکـان اخذ انصراف از استاد نباشد، به جـای انصـراف کتبـی می توان صورتجلسه گروه مبنی بر توضیح علت تغییر استاد راهنما یا مشاور و معرفی استاد جـدید را نیز مالک عمل قـرار داد. در صورت استفاده از استادان جدید ارسال احکام کارگزینی هیات علمی به همراه رزومه کامل تحصیلی، آموزشی و پژوهشی ایشان الزامی است .

مشاهده
رشته مهندسی معماری و مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله مهندسی معماری در مقطع ارشد و دکتری

افزایش سنوات تحصیلی

در صورت نیاز دانشجو به سنوات تحصیلی بیشتر از سقف مجاز در خصوص پایان نامه، علت افزایش سنوات طی نامه ای با تایید استاد راهنما و مدیر گروه به حوزه پژوهشی اعلام شود. تایید نهایی با شورای پژوهشی دانشکده می باشد.

اخذ کد و دریافت نامه کدینگ

پس از تصویب در شورای پژوهشی دانشکده، پروپوزال های مربوطه جهت ثبت در سایت پایان نامه های دانشگاه آزاد واخذ کد به کارشناس پژوهش ارسال می گردد.

درصورت خالی بودن ظرفیت اساتید کد پایان نامه برای دانشجو اخذ می گردد دانشجو می ‍بایست جهت اطلاع از کد ودریافت نامه های کدینگ ۲ هفته پس از برگزاری شورای پژوهشی دانشکده به واحد پژوهش مراجعه نماید.

توجه:دانشجو ۶ ماه پس ازتاریخ دریافت کد مجاز به دفاع می باشد.

چنانچه نیاز به اطلاعات جامع تری در رابطه با تغییر عنوان پایان نامه و یا اعمال تغییرات پایانن امه داشته باشید توصیه می کنیم به سایت رسمی دانشگاه خود مراجعه فرمایید و ضوابط ارائه پایاننامه را مطالعه فرمایید. همچنین استاد راهنما نیز می تواند در این زمینه راهنمایی های لام را برای شما ارائه کند. تقریبا می توان گفت اعمال تغییرات به عنوان و یا سایر بخش های پایاننامه کار نشدنی نیست اما احتمالا زمان بسیاری بطلبد و مجبور به صرف زمان طولانی باشید اما به هر حال نشدنی نیست و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

مراحل پایان نامه ارشد

دانشجویانی که نحوه‌ی نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد را فرا می‌گیرند، نخست این نکته را می‌آموزند که در نگارش پایان نامه، یک پرسش پژوهشیِ اصلی، باید مطرح و پاسخ داده شود. یک پایان نامه‌ی کارشناسی ارشد، تا به این مرحله، مهم‌ترین قسمت از تحصیلاتتان به‌شمار خواهد آمد و طرح یک پرسش پژوهشیِ مرتبط با پایان نامه که نقش ستون فقرات آن‌را ایفا می‌کند، نگارش پایان نامه را از یک کار کسالت‌آور به یک امر حائز اهمیت تبدیل می‌کند.اگر می خواهید مراحل پایان نامه ارشد را بصورت دقیق و گام به گام آموزش ببینیدبه مقالات قبلی ما در همین سایت مراجعه کنید.

تغییر عنوان پایان نامه ارشد

ساختار پایان نامه ارشد

پایان نامه ارشد یکی از انواع طولانی نگارش آکادمیک مبتنی بر تحقیقات اصلی است که به عنوان بخشی از مدارک ارشد ارائه می شود. پایان نامه ارشد احتمالا طولانی ترین نوع نوشتاری است که تا به حال انجام داده اید، و عدم آشنایی با ساختار آن می تواند موجب ترس و نگرانی شما شود. این مقاله به شناسایی و نحوه نگارش عناصر موجود در ساختار پایان نامه می پردازد.

  • فهرست مطالب
  • تصمیم گیری در مورد ساختار پایان نامه
  • صفحه عنوان
  • تقدیر و تشکر
  • چکیده
  • فهرست مطالب
  • فهرست تصاویر و جداول
  • فهرست علائم و اختصارات
  • واژه نامه
  • مقدمه
  • مرور ادبیات / چارچوب نظری
  • روش شناسی
  • نتایج
  • بحث
  • نتیجه گیری
  • لیست مرجع
  • ضمائم
  • ویرایش و تصحیح متن
مشاهده
رشته معماری داخلی | مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله معماری داخلی جغرافیا ارشد و دکتری

 

 

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!