بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

سابمیت مقاله چیست و سابمیت مقاله چقدر طول میکشد
تیر 27, 1400

سابمیت مقاله چیست و سابمیت مقاله چقدر طول میکشد

سابمیت مقاله چیست و سابمیت مقاله چقدر طول میکشد

سابمیت مقاله چیست و سابمیت مقاله چقدر طول میکشد :

هنگامی که ژورنال مناسبی را برای تحقیقات خود انتخاب کردید و مقاله خود را نوشتید ، وقت آن است که مقاله خود را ارسال کنید. برای راهنمایی در روند کار ، از جمله یک چک لیست مفید برای اطمینان از اینکه همه کارهای مهم را بردارید ، اطلاعات را بخوانید. همچنین فراموش نکنید که هر ژورنالی شرایط ارسال خاصی دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از Taylor & Francis Online بازدید کرده و دستورالعمل های نویسندگان مجله انتخابی خود را به دقت بررسی کنید.

درباره دستورالعمل های مجله دانشگاهی برای نویسندگان ، و اینکه چگونه می توانند به شما کمک کنند مقاله خود را آماده کنید ، بیشتر بدانید. اطمینان حاصل کنید که با سیاست های تحریریه گروه Taylor & Francis که در همه مجلات ما اعمال می شود نیز آشنا هستید.

مشاهده
موسسه تحلیل آماری پروژه های ارشد و دکترا

وقتی مقاله خود را به ژورنالی ارسال می کنید ، نامه جلد شما این فرصت را به شما می دهد تا برای سردبیر مجله برجسته کنید که چرا آنها باید تحقیق شما را چاپ کنند. ما یک الگوی نامه جلدی مفید ایجاد کرده ایم که به شما کمک می کند تا این قسمت مهم از ارسال خود را تا حد ممکن کارآمد کنید.

درباره نامه های جلد مقاله بیشتر بدانید و الگوی جلد نامه را بارگیری کنید

اکنون بیش از ۳۵۰ مجله تیلور و فرانسیس مقاله های ارسالی را بدون نیاز به قالب بندی خاصی می پذیرند و باعث صرفه جویی در وقت و نگرانی شما می شوند.

مشاهده
رشته طراحی و دوخت | مشاوره انجام پایان نامه چاپ مقاله طراحی و دوخت ارشد دکتری

درباره ارسال رایگان بدون قالب و چگونگی اطلاع از در دسترس بودن آن برای مجله انتخابی خود بیشتر بخوانید.

سالانه تعداد زیادی مقاله پژوهشی منتشر می شود ، بنابراین اطمینان از اینکه دیگران می توانند مقاله منتشر شده شما را پیدا کنند ضروری است. روش های مختلفی وجود دارد که مقاله شما (و شما) را از انتخاب کلمات کلیدی مناسب تا اطمینان از شناسایی شدن با ORCiD قابل شناسایی تر می کند.

ORCiD یک شناسه دیجیتال است که شما را از سایر محققان متمایز می کند. این تضمین می کند شما و فعالیتهای تحقیقاتی شما به راحتی قابل شناسایی هستند ، به این معنی که اعتبار تمام کارهایی را که انجام می دهید به شما تعلق می گیرد. انجام این برنامه رایگان است و فقط ۳۰ ثانیه طول می کشد.

مشاهده
انجام پایان نامه | انجام پایان نامه دکتری | انجام پایان نامه ارشد | انجام تضمینی پایان نامه

 

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!